Максим Черкашин, волонтер, виклав на своїй сторінці у Facebook скріншоти тендерів, які говорять про те, що місцеві комунальні підприємства почали вкладати кошти у розробку маркетингових стратегій.

КП "Тернопільміськтеплокомуненерго" опублікував тендер на закупівлю  послуг з інформаційного висвітлення діяльності на радіо, чим привів увагу не просто звичайних людей, а й інші водоканали.

Українські водоканали взялися за маркетинг більш ніж на 1 млн. гривень: волонтер та інші КП висміяли нову стратегію

Українські водоканали взялися за маркетинг більш ніж на 1 млн. гривень: волонтер та інші КП висміяли нову стратегію

Максим написав свою посаду з неабиякою часткою іронії і висміяв "маркетингове просвітництво" місцевих КП.

Він щиро розраховує, що таке витрачання коштів справді вимушений захід, тому що зараз багато підприємств намагаються від боргів, від чого вина лягає і на споживачів. 

Українські водоканали взялися за маркетинг більш ніж на 1 млн. гривень: волонтер та інші КП висміяли нову стратегію

Максим припускає таку причину тендеру:

"Тобто, якщо без висвітлення діяльності КП у 2023 році заробило 100 000 грн., то завдяки реалізації такої стратегії та послуг % прибутку має точно зрости, і явно подвоїти чи потроїти суму, витрачену на маркетинг. По-моєму, досить мудро і ефективно. Залишається почекати і ознайомитися з річним звітом цих КП. Ну чи є інші причини і моя концепція зовсім неправильна."

Українські водоканали взялися за маркетинг більш ніж на 1 млн. гривень: волонтер та інші КП висміяли нову стратегію

Проте з'явилися критики в особі "Вінницяоблводоканал", які висловили сумніви щодо таких дій. Вони написали, що до цього маркетинг ніколи не був у пріоритеті у комунальних підприємств.

Українські водоканали взялися за маркетинг більш ніж на 1 млн. гривень: волонтер та інші КП висміяли нову стратегію

Раніше ми писали,  в воєнний експерт стверджує, що навіть оборонні укріплення в Україні будуються через тендери: "Пиляють бабло і в х*й не дмуть"

Джерело