У Києві продовжать будівництво пішохідного мосту з Оболонської набережної на острів Оболонський, яке триває з 2020 року за рахунок меценатських коштів. Гроші з міського бюджету не залучаються. Про це повідомляє мер Києва Віталій Кличко.

"Київ отримав кошти на продовження будівництва від Метрополії Великого Парижа. Це — цільові кошти, які іноземні партнери виділили нам на зведення саме цього об'єкта",— каже Кличко.

За словами мера Києва, на початок 2023 року вже встановили 3 опори мосту і розпочали встановлення четвертої, закупили матеріали. За кошти, що надала Метрополія Великого Парижу, завершать встановлення 4-ої опори мосту, закуплять і встановлять допоміжні й частково прогонні конструкції, придбають металоконструкції.

Міст на острів Оболонський зводитимуть за кошти меценатів — Кличко

Кличко пояснив, що за проектом, міст спиратиметься на 4 опори, дві з яких розташовані у протоці. Ширина пішохідного об'єкту буде 4 м, довжина – 164 м. Міст буде комфортним для пересування маломобільних груп населення. Проходу маломірних суден до затоки Оболонь об'єкт не заважатиме.

Оболонський острів, який входить до регіонального ландшафтного парку "Дніпровські острови" буде облаштований як сучасна зона відпочинку зі збереженням флори і фауни,— підсумував мер Києва.

Що відомо про мости Києва

17 грудня у Києві після ремонтних робіт і оновлення відкрили для відвідувачів пішохідно-велосипедний міст через Володимирський узвіз. Було замінено всі 18 пошкоджених підлогових склопакетів, а також — 143 перильних скла. 57 з них були повністю зруйновані, 86 — пошкоджені внаслідок ракетної атаки 10 жовтня.

У Києві пішохідно-велосипедний міст через Володимирський узвіз було пошкоджено, однією з російських ракет 10 жовтня 2022 р. В результаті атаки скляна конструкція вистояла і залишилася майже непошкодженою. Фахівці демонтували пошкоджені вибухом російської ракети елементи скла.

Відкрили скляний пішохідний міст у 2019 році. Будівництво тривало п'ять місяців. Його виготовили із 700 тонн сталі з заводу "Азовсталь" у Маріуполі, який до останнього захищали українські військові. Загальна вартість проєкту – 440 млн грн.

Кабінет міністрів України виділив на реставрацію мосту Патона у Києві 35 мільйонів гривень. Будівництво моста було розпочато 1939 року, був введений в експлуатацію 1953. Міська влада Києва тривалий час планує капітальний ремонт мосту, вартість якого оцінюють у десятки мільйонів гривень. Міст імені Патона є першим у світі суцільнозварним містом завдовжки 1543 метри.

Столичні дорожники завершили поточний ремонт мосту через річку Десенка (продовження Північного мосту). Оновили покриття крайніх правих смуг. На Північний міст і міст через р. Десенку збільшилось навантаження у зв’язку з обмеженням руху на інших транспортних мережах столиці. Ремонт забезпечить належну експлуатацію споруди.

Поточний ремонт мосту через річку Десенка, що є продовженням Північного мосту, почали наприкінці жовтня і планували завершити до грудня. Зокрема, рух автотранспорту по мосту спочатку частково обмежували до 26 листопада.

Читайте також

Нове опитування у додатку "Київ Цифровий". Киянам пропонують перейменувати станції електрички

У жолудях та каві. У Києві вилучили наркотичні препарати на близько 2 млн гривень

Київській громаді повернули адміністративну будівлю вартістю майже 160 млн гривень — Прокуратура

Джерело