Алкогольна продукція в Україні в річному еквіваленті подорожчала в середньому на 49%, а популярні кондитерські смаколики - на 40%.
Про це повідомили в пресслужбі сервісу доставки продуктів Zakaz.ua, аналітики якого проаналізували як за рік змінилася ціна на популярні складники новорічних корпоративних подарунків.
"Особливим попитом під час оформлення замовлень для подарункових наборів користуються міцні елітні напої: віскі, ром, бренді та коньяк. Переважно купують марки популярних брендів таких як-от: Bacardi, Captain Morgan, Jameson, Jack Daniel`s, Chivas Regal, Hennessy, Ararat та Shabo", - зазначили експерти.
За їхніми підрахунками, найбільше на поличках ритейлерів підскочила ціна на продукцію ТМ Captain Morgan - наприкінці листопада 2021 року пляшка білого рому об’ємом 0,7 л коштувала в середньому 287,9 грн, тоді як станом на 28 листопада 2022 року вартує 538 грн.
Разом з тим найменше зросла ціна на коньяк ТМ Hennessy - вартість напою об’ємом 0,5 л підвищилась на 31%, а літрова пляшка обійдеться цьогоріч дорожче на 20%.
Напередодні минулого Нового року найбільше до подарункових наборів купували цукерки у коробках наступних відомих брендів: ТМ Roshen, ТМ Raffaello, ТМ Ferrero Rocher, ТМ ABK, ТМ "Світоч" та ТМ Millennium.
Особливою популярністю користувалися солодощі "Вечірній Київ" та Raffaello. Цьогоріч вартість позицій, на яку був зафіксований ажіотаж, подорожчала від мінімальних 4% до максимальних 83%
Джерело