Алкогольна продукція в Україні в річному еквіваленті подорожчала в середньому на 49%, а популярні кондитерські смаколики - на 40%.

Про це повідомили в пресслужбі сервісу доставки продуктів Zakaz.ua, аналітики якого проаналізували як за рік змінилася ціна на популярні складники новорічних корпоративних подарунків.

Цукерки та алкоголь: ціни за рік суттєво змінилися, у скільки виллється новорічне святкування

Цукерки та алкоголь: ціни за рік суттєво змінилися, у скільки виллється новорічне святкування

"Особливим попитом під час оформлення замовлень для подарункових наборів користуються міцні елітні напої: віскі, ром, бренді та коньяк. Переважно купують марки популярних брендів таких як-от: Bacardi, Captain Morgan, Jameson, Jack Daniel`s, Chivas Regal, Hennessy, Ararat та Shabo", - зазначили експерти.

За їхніми підрахунками, найбільше на поличках ритейлерів підскочила ціна на продукцію ТМ Captain Morgan - наприкінці листопада 2021 року пляшка білого рому об’ємом 0,7 л коштувала в середньому 287,9 грн, тоді як станом на 28 листопада 2022 року вартує 538 грн.

Разом з тим найменше зросла ціна на коньяк ТМ Hennessy - вартість напою об’ємом 0,5 л підвищилась на 31%, а літрова пляшка обійдеться цьогоріч дорожче на 20%.

Напередодні минулого Нового року найбільше до подарункових наборів купували цукерки у коробках наступних відомих брендів: ТМ Roshen, ТМ Raffaello, ТМ Ferrero Rocher, ТМ ABK, ТМ "Світоч" та ТМ Millennium.

Особливою популярністю користувалися солодощі "Вечірній Київ" та Raffaello. Цьогоріч вартість позицій, на яку був зафіксований ажіотаж, подорожчала від мінімальних 4% до максимальних 83%

Джерело