Власниця бренду ПінАп Марина Ільїна: про кар’єрний розвиток жінки в Digital, соціальну відповідальність та розвиток бізнесу під час кризи

Розповідь власниці бізнесу Пінап про кар’єрний ріст та розвиток компанії

Цифровий бізнес, зокрема, гемблінг, — чи не єдина сфера, яка найменше постраждала від криз, що охопили Україну в останні роки. Локдаун через пандемію коронавірусу та війна змусили власників бізнесу думати, що змінити в своїй діяльності, переглянути свої пріоритети та переосмислити досвід. В онлайн казино Пінап це вийшло достатньо добре.

Генеральна директорка Pin Up Марина Ільїна розповіла, як галузь азартних розваг витримує 2022 рік, які перспективи її очікують та на що можна розраховувати, будуючи кар’єру в ПінАп та подібних компаніях.

IT кар’єрний ріст в Пінап та розвиток компанії

IT кар’єрний ріст в Пінап та розвиток компанії

Цифрова сфера поки що вважається не популярною для жінок. Як саме розпочалася ваша кар’єра у цій індустрії? 

Марина розповідає, що закінчила Луганський Східноукраїнський національний університет, де отримала освіту маркетолога. Це дало розуміння економічних процесів та роботи ринків, що стало гарною базою для подальшого розвитку.

Спочатку Марина працювала над організацією івентів для компаній із гемблінг-індустрії. Саме тоді вона почала краще розумітися в сфері казино та зрозуміла, що гральний бізнес насправді зовсім не такий, як про нього думають люди. Більшість стереотипів, пов’язаних з цією сферою, розвіялися, і вона відчула, що ця галузь — саме те, що їй потрібно.

Марина відмічає, що їй сподобалось, що гемблінг-індустрія самостійно задає тренди, розвивається нетипово. Надалі вона працювала в IT-компаніях, що займаються розробкою програмного забезпечення для онлайн казино і все краще розуміла, як можна розвиватися в цій області.

Які фактори допомогли вам у просуванні по кар’єрним сходам? Чи можете ви виділити якісь поради для тих, хто прагне розвиватися у сфері ІТ та Digital?

Марина підкреслює, що кожна людина проходить свій унікальний шлях. Але деякі речі, універсальні для всіх, все ж існують.

По-перше, важливо знати свою сферу відповідальності. Знати, як і для чого працює команда, у якій ти знаходишся. По-друге, потрібно мислити наперед і прораховувати, як кожне прийняте тобою рішення вплине на розвиток компанії. Втретє, до вирішення проблем та задач потрібно підходити творчо й знаходити декілька варіантів рішень. Це потрібно для того, щоб жодна позаштатна ситуація не могла застати тебе зненацька.

Директорка каже: якщо людина зрозуміла, що у своїй справі знає абсолютно все, їй потрібно йти далі, а не зупинятися на досягнутому.

Болюча для жінок тема: сексизм. Чи стикалися ви з цим явищем у сфері IT? 

За словами Марини, вона жодного разу не стикалася з упередженнями, пов’язаними з тим, що вона жінка. Ситуацій, де її стать заважала розвитку, також не було. В Айті важливо те, як ти мислиш і на що здатен, а не те, хто ти: чоловік чи жінка.

Повертаючись до теми стереотипів, пов’язаних із онлайн казино. Які упередження щодо грального бізнесу, на вашу думку, не мають реальних підстав і не відносяться до сучасності?

Те, що онлайн казино — це місце, де ти постійно втрачаєш багато грошей. Насправді, жодний заклад не зацікавлений у клієнті, який приходить у казино, витрачає там гроші, і потім не з’являється знову, відмічає директорка. Тому сучасний гральний бізнес орієнтується на надання якісних розважальних послуг. Ігри мають гарну механіку та створені за допомогою сучасних технологій. Вони надають людям гарні емоції, допомагають весело провести час. До того ж, заклади всіляко підтримують відповідальну гру.

Сьогодні важлива швидкість та якість надання послуг, щоб люди могли швидко зайти в казино, знайти там потрібні ігрові автомати, зробити поповнення рахунку або вивід коштів.

Що мається на увазі, коли ви говорите про відповідальну гру?

Можливість гравця обмежити доступ до облікового запису, суму грошей, які можна витратити, або час, проведений у закладі. Також попросити допомоги у фахівців, які працюють із залежностями, якщо людина відчуває потяг до гри. Це — можливості відповідальної гри. І це дозволяє використовувати слоти та інші азартні розваги з задоволенням.

До речі, те, що всі сервіси сьогодні переходять в онлайн, цьому лише сприяє, вважає Марина. Оператор казино зацікавлений у довгострокових відносинах з гравцем, тому намагається зробити свій продукт якомога якіснішим, щоб люди довіряли.

Тож, гравця важливо контролювати, коли він проводить час у казино. Але це набагато складніше зробити онлайн. Як те, що гемблінг-індустрія переходить в онлайн, заважає цьому?

Насправді, це хибне враження. Все, що людина робить онлайн, легко контролювати. Можна побачити, коли вона заходить в онлайн казино, як проводить там час, які ігрові автомати обирає, скільки часу проводить у закладі. На сучасних платформах можна відстежити підозрілі дії та контролювати процес, щоб людина не захопилася надмірно, граючи в слоти онлайн чи інші ігри. Клієнти можуть встановлювати самообмеження, і онлайн все чудово працює.

До того ж, оперувати бізнесом легше. Транзакції контрольовані, обслуговування клієнтів — контрольовано. Зробити щось, що потім не можна побачити онлайн, неможливо, на відміну від наземних казино.

IT кар’єрний ріст в Пінап та розвиток компанії

Pin Up — глобальний бренд, який розвивається у сфері з високою конкуренцією. Які складнощі виникли на шляху створення успішного бізнесу?

Марина розповіла, що в сфері гемблінгу всі конкуренти, так чи інакше знають одне одного, розуміють слабкі та сильні сторони один одного, і це допомагає у становленні бренду. Розвиваючись, Пін Ап орієнтувалася на основні показники успішного бізнесу, до яких відносяться вдала економіка, гарний продукт та позитивне враження клієнтів.

Одна з основних ідей вашого бізнесу — це розвиток без кордонів. Як і чому компаніям, які керують дочками у різних країнах з одного офісу, потрібно змінювати свій підхід?

Марина підкреслює, що рано чи пізно настає момент, коли керувати дочками з єдиного центру стає неможливо. Адже сфера гемблінгу нестабільна, вона змінюється швидко, тож довгих роздумів не терпить. А у холдингах, де кожне рішення потрібно узгоджувати і стикатися з бюрократією, це нереально.

Тож стратегія екосистеми, обрана для ПінАп, з цього боку більш вдала. Як пояснює власниця бренду, в екосистему входять незалежні компанії, які самостійно підтримують кожну маленьку область гемблінгу. Вони впроваджують інноваційні технології, приймають рішення, що допомагають масштабуванню та спільному розвитку.

Pin Up Global — це не просто слоти онлайн. Система ділиться на декілька напрямів, в кожному з яких може бути як одна, так і кілька пов’язаних між собою компаній. Наприклад, PIN-UP.TECH займаються розробкою розважального продукту, його підтримкою (оновлення, виправлення). PIN-UP.SUPPORT — відповідають за зв’язок із клієнтами, створюють контакт-центри для допомоги всім, хто потребує її. Є й інші компанії. Як видно, кожна з них працює над окремою сферою, але загалом всі вони функціонують задля спільного бренду.

Що найскладнішого було в побудуванні такої екосистеми? І як надалі, на вашу думку, вона буде розвиватися?

Екосистема — це пов’язані між собою спільними цінностями окремі бізнеси. Найскладніше зробити так, щоб робота кожного з них потрібним чином вплинула на інші та зробила проєкт в цілому кращим. 

В Пін Ап, за словами Марини, вони намагалися зробити екосистему, яка б показувала якісні результати досить швидко, щоб встигнути за розвитком сфери в цілому. На даному етапі масштабування таку організаційну модель вона вважає оптимальною. Але як все розвиватиметься надалі, передбачити складно.

ПінАп довгими роками розвивалася у різних країнах світу. Як сучасні геополітичні зрушення, пов’язані з війною, вплинули на цю сторону бізнесу?

За словами Марини, бізнесу доводиться важко. Але пандемія навчила їх дечому, що допомагає і зараз: віддаленій роботі та автоматизації більшості процесів. Також їм вдалося диверсифікувати ресурси для різних регіонів, де розвивається бізнес.

Джерело