Американська компанія Parallel Systems представила безпілотний вагонний візок. Він може пересуватися як самостійно, так і в парі з іншим візком для перевезення вантажного контейнера.

За рух відповідають електродвигуни, а за навігацію — камери. Компанія зазначає, що один візок здатен проїхати до 800 км без підзарядки, а його повна зарядка триває менш години.

Для перевезення вантажу два безпілотні візки виїжджають з ангара та встають під вантажний кран, де на них встановлюють один або два контейнери загальною масою до 58 тонн.

Американці створили безпілотний візок для вагонів (відео)

Головна перевага такого підходу полягає в тому, що відразу після цього контейнер можна відправити до пункту призначення, не чекаючи, поки сформується та завантажиться поїзд із десятків вагонів.

При необхідності окремі пари візків з контейнерами можна об’єднувати у квазіпоїзд до 50 вагонів, в якому кожен вагон вноситиме рівний внесок у рух, а загальний аеродинамічний опір буде меншим. Об’єднання у склад при цьому відбуватиметься автоматично та навіть на ходу.

Аналогічно, якщо вантаж в процесі транспортування потрібно розділити та відвезти до двох різних пунктів призначення, то вагони зможуть роз’єднатись та поїхати кожен власним шляхом, не чекаючи “години або дні”, поки це зроблять робітники-люди на сортувальній станції, підкреслюють у стартапі.

Компанія зазначає, що запропонований нею підхід до вантажоперевезень здатен значно прискорити перевезення невеликих вантажів і зробити цей процес економічно виправданим. Крім того, можливість возити вантажі потоком і в невеликій кількості за раз дозволить зменшити мінімальні розміри вантажних залізничних станцій та внаслідок цього будувати їх ближче до підприємств.

Джерело