Після розголосу пасажири зв'язалися з водієм та вибачилися за свою поведінку

Формула успішного бізнесу каже, що "клієнт завше має рацію". А як бути, коли клієнт помиляється? Чи може почуття власної гідності завадити у наданні послуг? От у мережах якраз розгорілася нова дискусія, яка, до всього, замішана не тільки на гідності, а ще й на мовному питанні. Воно дражливе, але точно не у ситуації, коли українофобів напідпитку ставлять на місце. Київський таксист попросив пасажирів на вихід після того, як вони почали розповідати, що ненавидять українську мову. Відео конфлікту зафіксував відеореєстратор, і його таксист виклав в інтернет. Чому це зробив і чим закінчилася ця культурна дискусія, дізнавалася журналістка "5 каналу".

Поїздка в таксі закінчилася скандалом. Пасажирка, судячи з її поведінки, ймовірно перебувала у стані алкогольного сп'яніння. Жінка заявила, що ненавидить українську мову. Після цього водій зупинив автомобіль і скасував замовлення.

Мовний скандал у таксі: водій відмовився везти пасажирів, які ненавидять українську мову – нові подробиці (Відео)

"Я перепитав її – ненавидите? Вона відповіла – да. І я вже включив поворотнік, став на аварійці, і кажу, що ми вже приїхали, я вас не буду обслуговувати", – розповідає водій таксі Анатолій Дука.

Після того, як водій відмовився везти пасажирів, вони почали ображати Анатолія. Чоловік назвав таксиста націоналістом і почав погрожувати. Таксист ввічливо попросив пару вийти з машини та запропонував частково повернути їм гроші за поїздку.

"Він пред'явив мені, "що з мене списали гроші, а ми не доїхали". Я спочатку запропонував йому певну суму, мінімалку взяти за те, що я приїхав, я подався, але після того, як він почав мені погрожувати, я розумію, що я ну не хочу до таких крайностей заходити за пару тих гривень. І я кажу давайте я віддам всю суму, і віддав", – додав водій таксі.

Після словесної перепалки пасажири все-таки вийшли з автівки. У столичній службі таксі, з якою співпрацює Анатолій, "5 каналу" повідомили, що про цей випадок не знали, адже водій не звертався до служби підтримки. У письмовій відповіді повідомили, що проводять перевірку.

"Ми глибоко занепокоєні діями пасажирів щодо водія, адже вони є неприпустимими. Зараз ми працюємо над тим, щоб ідентифікувати пасажира та водія, оскільки ніяких запитів щодо цього випадку до служби підтримки не надходило. Щоб заблокувати пасажира, ми маємо бути впевнені, що ця поїздка відбувалася через платформу Bolt. Кожен водій, який співпрацює з сервісом, має право скасувати поїздку, якщо він вважає, що поїздка може бути небезпечною", – повідомили у письмовій відповіді.

Відео поїздки виклав на своєму You-каналі сам водій. І вже за добу там майже тисяча коментарів. Користувачі дякують Анатолію за патріотизм та залізну витримку. Однак, є й такі, хто вважає, що чоловік занадто спокійно відповів пасажирам на погрози фізичної розправи. Повівся професійно та відстояв власну думку – так коментує конфлікт мовний омбудсмен.

"Людина в простій житейській ситуації демонструє високу повагу до цінностей, і це в першу чергу повинно бути демонстративно поширене, і моя висока шана, і повага до таких людей, як цей пан водій. Водій зробив усе, що від нього залежить: по-перше він був надзвичайно толерантний, по-друге, у нього є відеореєстратор", – зауважив уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

Після публікації відео та неабиякого розголосу в інтернеті пасажири зв'язалися з водієм та вибачилися за свою поведінку. Анатолій каже, що за 3 роки його роботи в таксі таке трапилося з ним уперше. На подружжя зла не тримає. Але і надалі відстоюватиме власну позицію.

Катерина Ментус, Юрій Пугач, Ігор Костюк "5 канал"

 

Джерело