Керівник розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік 6 грудня перевірив, як на Рівненщині працює центр команди підтримки "Дія". У Рівному такі центри діють при ЦНАПі та центрі вакцинації у ТРЦ "Злата плаза". Щодня до них звертаються близько сотні рівнян.

Цифровізація і її переваги

Пандемія коронавірусу прискорила цифровізацію України: у перші дні запровадження "червоних" зон кількість користувачів "Дії" зросла на 3,5 мільйони, – розповів керівник розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік.

На Рівненщині у центрах команди підтримки "Дії" працюють волонтери. Вони, зокрема, інформують про види COVID-сертифікатів, допомагають їх отримати на порталі або у мобільному застосунку. Також підказують, як діяти, якщо сертифікат не згенерувався.

Представник Мінцифри перевірив, як працює команда підтримки Історія "дідівського телефона"

6 грудня рівнянин Іван Шандрук прийшов у мобільний пункт вакцинації отримати друге щеплення від COVID. Після цього збирався отримати паперовий сертифікат у медзакладі. Чоловік додатком "Дія" не користується, бо впевнений, що для цього потрібен смартфон.

"У мене телефон дідівський, маленький – яка там "Дія", – каже Іван Шандрук.

Від Суспільного чоловік дізнається, що зареєструватися в додатку можна і без смартфона. Спрямовуємо його до волонтера команди підтримки "Дія", який знаходився поруч з пунктом вакцинації. Він розповів, що робити, коли немає смартфона.

Реєстрація на порталі "Дія" – одноразова, – пояснив волонтер Юрій. Після цього можна отримати COVID-сертифікат у форматі PDF та видрукувати його. У випадку, якщо другу дозу система не встигла підтягнути – волонтер радить підійти за декілька годин.

Візит Мстислава Баніка

6 грудня з роботою пункту команди підтримки "Дія" ознайомився керівник розвитку електронних послуг у Мінцифрі Мстислав Банік.

"Сьогодні я був здивований, що у Рівному доволі велика кількість людей звертається за друкованими сертифікатами. Оскільки часом трапляється, що жодних звернень по паперових немає, і навіть люди похилого віку приходять озброєні смартфонами", – розповів керівник проєкту "Дія" Мстислав Банік.

У чому практична користь

Окрім Рівного, подібні пункти діють і в районах. До них звертаються не лише ті громадяни, які не змогли встановити "Дію", – розповіла заступниця голови Рівненської ОДА з питань цифрового розвитку Іванна Смачило.

"Через помилки сімейних лікарів або міграційної служби, – вони поодинокі, але також трапляються, – людина не знає, куди їй іти та хто їй має допомогти. Тому наші працівники мають прямі контакти з Центром громадського здоров'я, з міграційною службою", – додала Іванна Смачило.

За словами куратора "Дії" від Мінцифри Мстислава Баніка, подібні пункти підтримки працюватимуть, поки на їхні послуги буде попит.

Читайте нас у Telegram: екстрені новини та щоденні підсумки

Підписуйтесь на рівненське Суспільне у Viber

Долучайтесь до нас в Instagram

Джерело