У зв’язку з запровадженням з 23 жовтня на Сумщині червоного рівня епідемічної небезпеки Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Енера Суми» перейдуть на дистанційний режим.

Споживачів консультуватимуть телефоном або онлайн. Вирішити питання з електропостачання дистанційно можна за допомогою сервісу «E-Svitlo», через кол-центр (з понеділка по суботу з 7:30 до 20:00 за номером: 77-99-00), через сторінку ТОВ «Енера Суми» у Facebook (з понеділка по п’ятницю з 7:30 до 16:30).

Крім того, є можливість залишити звернення у скриньках, що встановлені в кожному ЦОК. При заповненні бланку необхідно обов’язково зазначити контакти (номер телефону, електронну адресу) для зворотного зв’язку.

Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Енера Суми» працюватимуть у дистанційному режимі

Джерело