Саме такої філософії, що кожен клієнт – це, перш за все, добрий друг і близька по духу людина, а не "джерело отримання фінансового прибутку", дотримується компанія Бріолекс, яка успішно проваджує свою діяльність вже понад 14 років. З самого започаткування компанії client service контролюється і культивується засновниками компанії “Бріолекс” – Сахро Василем Васильовичем та його дружиною Русланою Миколаївною.

BRIOLEX – Надійний оптовий постачальник трендової фурнітури, елементів та матеріалів для рукоділля та декорування одягу безпосередньо з фабрик-виробників вже 14 років. В свій час вони стали першими серед постачальників в Західному регіоні, хто запропонував настільки великий асортимент елементів декорування, понад 10000 найменувань.

Протягом усіх років свого існування компанія  “Бріолекс” розвивала свої можливості і активи в рамках спеціалізації, щоб стати ще краще для своїх клієнтів. І у 2021 році вона стала переможцем у Національній премії "Вибір Країни".

ТОВ "БРІОЛЕКС" – Успішна філософія бізнесу та шлях до перемоги у Національній премії "Вибір Країни" 2021!

Як зазначають власники, ця нагорода стала водночас приємною та відповідальною, адже вона мотивує в майбутньому прикласти ще більше зусиль до масштабування високих результатів роботи не тільки за такими показниками, як чистий дохід, рентабельність активів, боргове навантаження, частка ринку, середній приріст за 3 роки, індекс фінансової стійкості та ринкової потужності, а й за визнанням партнерів, що з Бріолекс зручно та приємно працювати на всіх рівнях взаємодії.

Вже понад 14 років BRIOLEX рухається вперед, зберігаючи активні темпи зростання.

Вести відкрито бізнес, розвиватися і продовжувати будувати міцні партнерські відносини, які засновані на чесності, повазі, довірі – основна місія компанії.

Найголовніше правило в роботі – вміти слухати і чути. Це допомагає зрозуміти потреби клієнта і запропонувати йому саме те, чого він потребує.

В компанії не сподіваються на "одноразову вигоду" – надприбуток від одного замовлення. У фокусі інтересів – довгострокова, взаємовигідна і плідна взаємодія.

На формування і збереження саме цих критеріїв розвитку компанії власники інвестують свій час та направляють всі інші ресурси. Роблять все можливе, щоб почути клієнта, виявити потребу та запропонувати якісний і трендовий товар, який розширить його асортимент продукції і збільшить прибутки.

Джерело